MIT برای ساخت جدید تونل به همراهد برادران رایت بریتانیا

۲۳ آبان ۱۳۹۶ کافه

MIT اعلام کرده هست که تنیس به همراهدی آن ۷۹ ساله رابرت برادرز، جایگزین تونل به همراه امکانات جدید خواهد شد بزرگترین و پیشرفته ترین تونل به همراهد آکادمیک در ایالات متحده هست.

برای تسهیل ساختن تونل جدید و عملیات در حال انجام، بوئینگ تعهدات مالی را برای تبدیل شدن به سرمایه گذار اصلی ۱۸ میلیون دلار پروژه تبدیل کرده هست. هدیه بوئینگ نشان دهنده یک رابطه طولانی مدت بین شرکت و MIT هست که به فشرده سازی صنعت هوافضا جهانی منجر شده هست و تایید تعهد به تحقیق و توسعه هست که نوآوری های آینده را تامین می کند.

همانند سلف خود، تونل جدید توسط اداره هواشناسی و فضانوردی MIT اداره می شود و نام تونل به همراهد برادران رایت را حفظ خواهد کرد.

تونل جدید:

  • سرعت تست افزایش می دهد، از ۱۵۰ کیلومتر در ساعت تا ۲۰۰ مایل در ساعت؛
  • به شدت بهبود داده های تحقیق را بهبود می بخشد؛
  • نیازهای قدرت موتور اصلی ۲۰۰۰ اسب بخار اصلی را به نصف کاهش می دهد؛
  • حجم بخش آزمون را از ۸۵۰ فوت مکعب تا ۱۶۰۰ فوت مکعب افزایش داده و سطح بخش آزمون از ۵۷ فوت مربع تا ۸۰ فوت مربع؛
  • بهبود توانایی تست وسایل نقلیه مستقل ("هواپیماهای بدون سرنشین") و اجزای آیرودینامیکی شامل به همراهل ها، بدن ها و توربین های به همراهدی را بهبود می بخشد؛ و
  • کلاس های جدید MIT را در آیرودینامیک پیشرفته و مکانیک سیالات فعال می کند.

گرگ هاسپول، مدیر کل فناوری و معاون ارشد بوئینگ، تست مهندسی و تکنولوژی، می گوید: "تعداد کمی از روابط در هوافضا می تواند به همراه ارتبه همراهط بین MIT و بوئینگ مقایسه شود. ما هیجان زده و خوشحالیم که بخشی از این نوآوری مهم و مهم هست که روابط ما را به همراه قرن دوم در زمینه هوا و فضا آغاز خواهد کرد. »

Hyslop اشاره کرد که تعدادی از رهبران بنیان در بوئینگ در MIT تحصیل کرده اند، از جمله دونالد داگلاس و جیمز مک دونل، و وونگ سوزو، اولین مهندس بوئینگ که بنیانگذار شرکت بیل بوئینگ هست. در حال حاضر، بوئینگ بیش از ۸۰۰ MIT فارغ التحصیلان در سراسر جهان را هستخدام می کند. بیش از ۵۰ هیئت مدیره بوئینگ، و نیز بیش از ۶۰ عضو فنی دانشکده بوئینگ، دارای رتبه های MIT می به همراهشند. علاوه بر این، بوئینگ هر ساله به ترتیب ۲۵ نفر از دانشجویان MIT هستخدام می شود.

"Hyslop می گوید:" ما در طول دهه ها به همراه مردم و امکانات بزرگ MIT در MIT کار کرده ایم و به همراه این هدیه، ما در سال های آینده ادامه خواهیم یافت. "

تونل کنونی در سپتامبر ۱۹۳۸ اختصاص یافت. از اوایل دوران جنگ جهانی دوم، زمانی که تکنسین ها در اطراف ساعت طراحی هواپیماهای نظامی کار می کردند، تست ها از هم جدا شده بودند تا شامل تنظیمات آنتن زمینی، هواپیما و ساختار زمینی aeroelasticity، فضای مناسب، دوچرخه، موتورسیکلت، ورودی ایستگاه مترو، به همراهدبه همراهنی کشتی، توربین به همراهدی، ماشین های خورشیدی، و اخیرا طراحی یک هواپیمای تجاری خنثی، آرام و به همراه کارایی به همراهلا.

در حال حاضر در پایان دهه هشتم، تونل سن خود را نشان می دهد. این سیستم درایو ناکارآمد هست و تمام جنبه های ساختار و ساختمان های کنترل مجاور نیاز به به همراهزسازی و نوسازی دارند. از آنجایی که AeroAstro و سایر ادارات، آزمایشگاه ها و مراکز MIT از تونل به همراهد برادران راایت به عنوان ابزار تدریس و تحقیق برای کلاس ها و پروژه ها هستفاده می کنند، پشتیبه همراهنی بوئینگ از به همراهزسازی برای تأمین MIT برای هستفاده از تونل به حداکثر توان به همراهلقوه حیاتی هست.

"Jaime Peraire، رئیس بخش AeroAstro، می گوید:" جدید تونل به همراهد برادران رایت برادران MIT را به همراه ابزار پیشرفته ترین تحقیق و تدریس برای سال های زیادی ارائه خواهد کرد. " "ما به شدت از سخاوت و تعهد بوئینگ به نسل های آینده مهندسین هوافضا و تحقیقات آنها قدردانی می کنیم."

تونل جدید بر روی سایت فعلی ساخته خواهد شد که تخریب خواهد شد. موزه MIT علاقه مند به حفظ مصنوعات از تونل ۱۹۳۸ در زمانی که آنها در دسترس هست. مجتمع های ساختمان MIT Building 17 ساخته خواهد شد که دارای امکانات کنترل و اتصال مستقیم به کارگاه های AeroAstro هست. انتظار می رود پروژه در سال ۲۰۲۰ تکمیل شود.

در اظهارنظر از تاریخچه طوفان تورنت برادران راایت بریتانیا، AeroAstro و کمیته فعالیت های کارکنان MIT روز پنج شنبه، ۱۶ نوامبر، از ساعت ظهور تا ساعت ۱:۳۰ بعدازظهر، خانه به همراهز تونل را حمایت خواهند کرد. همه اعضای جامعه MIT از به همراهزدیدکننده دعوت می شوند و در داخل تونل (ساختمان ۱۷) گام بر می دارند که در طول رویداد در حال اجرا هستند (به همراه سرعت کم).

دانلود آهنگ مسعود صادقلو ما به هم میایم