دانشمندان علوم اعصاب MIT دانشمندان " سلول های نامرئی " یک نگاه جدید

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ کافه

نورون ستاره نمایش در علوم مغز هست، اما محققان MIT معتقدند که آنها تنها برای پردازش اطلاعات کار نمی کنند

در پژوهش جدید که به همراه کمک مالی ۱٫۹ میلیون دلاری از موسسه ملی بهداشت تامین می شود، یک تیم در موسسه یادگیری و حافظه Picower MIT در حال تلاش برای کشف نقش قابل ملاحظه ای از اعضای عضو حمایت کننده به همراه نام ستاره ای هست: astrocyte در نهایت این کار میتواند بینش بسیاری از اختلالات مغزی را فراهم کند.

آستروسیت ها حداقل به عنوان نورون در مغز فراوان هستند، اما چون آنها به همراه ضربه های الکتریکی مانند نورون ها نمی شوند، آنها اساسا در مطالعات دربه همراهره چگونگی پردازش اطلاعات مغز، نامرئی سار، می گوید: هستاد علوم اعصاب نیوتن در بخش مغز و علوم شناختی و مدیر مرکز سایمونز برای مغز اجتماعی در MIT. به جای آن، هستروسیتها بیشتر برای تحریک مولکول ها و یون های مختلف در اطراف برای حفظ تعادل و عملکرد بیوشیمی مغز مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

در حالی که آنها صعودی نیست، آستروسیت ها فعالیت خود را به همراه افزایش کلسیم نشان می دهند. یک دهه پیش در Science Sur و همکارانش این بینش را برای کشف فعالیت آستروسیت در قشر بصری، بخشی از مغز که دید را پردازش می کردند، در مرحله قفل به همراه فعالیت نورون ها در پاسخ به محرک های بصری این امر نشان می دهد که آستروسیت ها نقش مهمی در پردازش بینایی ایفا می کنند. در آزمایش جدید، آزمایشگاه Sur به طور دقیق در مورد آنچه که آستروسیت انجام می دهد را بررسی می کند، برای تنظیم ارتبه همراهطات عصبی به نام سیناپس ها و نحوه فعالیت کلسیم و تفاوت آن فعالیت ها. آنها نه تنها در طول دید طبیعی، بلکه در دوران بحرانی در اوایل زندگی، زمانی که بینایی در حال توسعه هست، نگاه خواهد کرد.

به همراه هستفاده از ابزارهای پیشرفته و دقیق تصویربرداری، تیم Sur به فعالیت های آستروسیت و نورون در قشر بصری نظارت خواهد کرد؛ زیرا موش ها محرک های مختلف را ببینند. آنها همچنین از ابزارهای ژنتیکی و دارویی برای کنترل فعالیت آستروسیت هستفاده می کنند. سور می گوید، یک روش کلیدی که به احتمال زیاد درگیر می شود، روش آستروسیت هست که یک مولکول به نام GLT1 را برای تنظیم سطح و مدت زمان گلوتامات عصبی منتقل می کند. گلوتامات حیاتی هست زیرا ارتبه همراهط میان نورونها را در بین سیناپس ها متمرکز می کند. Sur می گوید، به همراه هستفاده منظم از فعالیت GLT1 از آستروسیت ها در قشر بینایی و اندازه گیری اثرات، تیم قادر خواهد بود که چگونه هستروسیت ها را در عملکرد و شکل گیری مدارهای عصبی کمک کند.

"همانطور که نورون ها دارای کد اسپیرینگ خود هستند، ما فکر می کنیم که یک کریستال اریستسیت وجود دارد که نشان دهنده و کارآمد در همکاری به همراه نورون ها هست." "این بسیار کم ارزش هست اما بسیار مهم هست."

Sur می گوید: نتایج برای بیش از چشم انداز اهمیت دارد. او می گوید که قشر بصری یک سیستم مدل کامل هست که در آن کار می کند، اما همچنین اعتقاد بر این هست که آستروسیت ها، اگر به ضعف درک شده اند، در اختلالات بسیار متنوع مانند بیماری آلزایمر و اختلالات رشدی مانند اسکیزوفرنی و اوتیسم هستند.

"آستروسیت ها به عنوان یک به همراهزیکن بزرگ در حال ظهور هستند، زیرا اختلالات رشد مغز دارای علل ژنتیکی هستند." "ژنهای بیان شده در آستروسیتها به عنوان عوامل بسیار مهمی در خطر ابتلا به اوتیسم و ​​اسکیزوفرنی در حال ظهور هستند"